人気ブログランキング | 話題のタグを見る

kotoba cafe @NY

It's beautiful day。

Today There wasn't snowing. But A little bit snowing last night. May be It was last snowing...
天気予報は外れました。今日は雪、降らなかったよ。季節外れの雪予報に話題騒然だったのに。昨日の夜、少し雪降ったみたいだけどね…。これが最後かな ;-)

Maria likes Mandarin orange. She eating Mandarin orange when study in the school. She say “ Taiko, Mandarin Pleases ”. Thanks Maria! Everyday!!! We study and eating :-))
親愛なるマリアはミカンが大好きで、毎日学校に持って来ては私にくれます。今日は小ちゃくて可愛いミカンでした。いつもミカンを食べながら授業を受けています。えへへ。
It\'s beautiful day。_b0309645_7475518.jpg
After school, I studied in Cafe“ La Colombe ”. Cafe's cup is so cute♡ Handle is not attached to the cup.
学校が終わってから、お気に入りのカフェに行きました。“ La Colombe ”ね。いつも混んでいるけど、回転が早いのか 座れます。宿題を済ませて来たよ。あっ!今日のカップ可愛い♡ 取っ手が付いてなくて、お茶飲んでいるみたい(笑)。
It\'s beautiful day。_b0309645_7435046.jpg
I drank Latte. Then I found out the illustrations in the cup. Do you see??? It's shop's mark!!! So cool♬
飲んでいたらイラストが出て来たっ!か、かわいいですっ♡ お店のマークだね。売っていたら欲しいんですけど、このカップ。キョロキョロしたけど、売ってはいなさそうです。やっぱりね…。
It\'s beautiful day。_b0309645_7543716.jpg
Today's NY street. It's beautiful day♪ Gap's Photograph is wonderful. I like it men♡♡♡
今日のNYは晴天(もの凄く風が強かったけどね)。GAPのポスターかっこいい。私、この男の人好き :-))
It\'s beautiful day。_b0309645_8231210.jpg
I went to China Town Today too! Because There is cheap and delicious Chinese Food. I like there! This is a my dinner plate. It's $5.75. So good price!!!
今日もチャイナタウンに行っちゃった(笑)。だって安くて美味しいんだもの。普段からパンはあまり食べないので、安い中華はとても助かる〜。
これが今日の夕食。$5.75(今だと約600円ちょっとかな)。安くてお腹いっぱい。
It\'s beautiful day。_b0309645_801358.jpg
Rice, Roast Pork, Roast Duck, and fried egg! so so delicious :-p But No problem. This is cheap! hahaha〜.
ご飯の上に、ローストポークとローストダックに目玉焼き。ローストダックが骨ばかりだったので、次回はチキンにしよーっと。そしてご飯は半分にしてもらおう。今日は全部食べちゃったけどね(苦笑)。

さてさて、今日もいい日だった。
今 出来ることを がんばるぞ☆
by taico-530 | 2014-03-27 08:35